Snakker I samme sprog på tværs af destinationen – og arbejder I i samme retning?
Læs mere her
Vind en rejse til Malta for 10.000
På 3 timer kan du fra København rejse til Malta, der med sine 300 solskinstimer om året er et populært rejsemål.
I dag starter vi en stor kampagne målrettet vores svenske naboer, hvor vi promoverer Malta. Til kampagnen er der lavet en landingsside, hvorfra du kan booke rejsen og/eller deltage i en konkurrence om at vinde 10.000 til din næste rejse til Malta. Ledetrådene til konkurrencen er at finde på landingssiden.
Målet med kampagnen er at skabe opmærksomhed omkring Malta og få svenske rejsende til at booke en rejse, men også at uddanne dem. Vi vil gerne gøre dem klogere på, hvad Malta er og kan tilbyde sine turister.
For at vinde skal du (udover at være svensk) bl.a. kunne svare på, hvor mange soltimer der er (psst.. det har vi skrevet i teksten her) og hvad Maltas to 'søster-øer' hedder. Så hold øje med vores annoncer derude, hvis du trænger til mere sommerferie - hvem gør ikke det?
Det er ikke første gang vi arbejder sammen med Visit Malta - det havde vi også fornøjelsen af i 2020. Her gav vi 100 københavnere mulighed for at vinde et maltesisk-inspireret treretters måltid til to personer, leveret til deres dør med cykelbud. Det gav lidt krydderi på lockdown-tilværelsen og bidrog til at holde Malta top of mind. Læs hele 2020 casen her!
Dennis Østergaard Founding Partner & Senior advisor
Book et kaffemøde og hør mere om dette projekt og hvordan vi kan hjælpe dig