Udtalelse fra
Kristina Lehmann Schjøtt,
Destination Limfjorden

I forbindelse med konsoliderings-processen for Destination Limfjorden valgte vi at arbejde sammen med Related og First Coffee. Et valg vi på alle tænkelige måder har været fuldt ud tilfredse med.
Related og First Coffee fik til opgave at byde ind på vores opbyggelse af et brand. Destination Limfjordens brand var ikke tydeligt, ej heller havde vi en samlet fortælling om, hvad destinationen kan og hvilke styrkepositioner samt unikke USP'er, der er i området. Det, der var vigtigt for os i denne proces, var at forankre Limfjordens DNA stærkt i vores kernefortælling for hele destinationen.
Kristina Lehmann Schjøtt
Destinationsdirektør, Destination Limfjorden
Related og First Coffee var knivskarpe på at få inddraget hele området, og i den proces, hvor vi havde både kommunerne, aktørerne og foreningerne med, lykkedes det for Related og First Coffee at få skabt en brandstory, der ikke bare synliggør vores DNA, men også har fået enorm positiv feedback fra både kommuner og erhverv, i og med at de ting, som disse bød ind med undervejs, er blevet inddraget i den fælles brandstory. Dvs. aktørerne har kunnet se sig selv i det brandingoplæg, som Related og First Coffee har udarbejdet for os, og samtidig afspejler det Destination Limfjordens DNA.

Der foreligger nu en klar retning på vores branding, som vi er i gang med at udrulle og kommer til at markedsføre her i 2021. Vi har været yderst tilfredse med samarbejdet, både i forhold til den åbne og ærlige dialog, vi har haft med Related og First Coffee, men også i forhold til den professionalisme, hvormed de er tilgået opgaven.

Vores område rummer mange små og mikro virksomheder og kun enkelte store og mellemstore virksomheder, alligevel er det lykkedes at få skabt en fælles fortælling herom.

Kristina Lehmann Schjøtt,
Destinationsdirektør, Destination Limfjorden

Se andre udtalelser