PR-lancering for nyt luksushotel i Hamborg

For at skabe opmærksomhed om det nyåbnede luksushotel The Fontenay i Hamborg blev vi valgt til at lave en række PR-aktiviteter på det danske marked.
I anledning af åbningen af Hamborgs nyeste luksushotel The Fontenay blev vi gjort ansvarlig for at planlægge og gennemføre en række PR-aktiviteter på det danske marked for at skabe opmærksomhed blandt danske rejsende. Da Hamborg kun ligger et par timers kørsel fra Danmark, er byen en populær storbyferiedestination for danskere. Fontenay er kendt for sine runde arkitektoniske kurver og rummer topmoderne luksus i alle aspekter fra interiør til spa- og wellnessafdelinger.
I løbet af en seks måneders lanceringsperiode fungerede vi som Fontenays danske presserepræsentant og var ansvarlig for aktiviteter som mediedialog, mediepitches og pressemeddelelser samt koordinering af både individuelle presseturer og en kulinarisk gruppepressetur.
Resultat
Aktiviteterne resulterede i ikke mindre end 24 inspirerende artikler i nationale aviser, rejsemedier og livsstilsmagasiner - med et samlet læsertal på over 5 millioner mennesker og en samlet annonceværdi på mere end 117.000 EUR.
Se andre nyheder