Masterclass i tusistbranchen

I en verden i konstant forandring er det afgørende at have de rette færdigheder og den nødvendige forståelse for at kunne navigere i morgendagens udfordringer. Vores MasterClass-forløb er designet til at give dig netop det.
Hvorfor vi gør det
I en travl hverdag kan det være svært at få ny viden – og få den nye viden sat i spil. Det vil vi gerne hjælpe med, og derfor har vi udviklet et MasterClass-forløb, som giver praktiske færdigheder og en dybere forståelse af specifikke udfordringer, som gør dig i stand til at tackle morgendagens problemer, optimere din virksomhed samt nå i mål med de XXX du ønsker.

Igennem et interaktivt online læringsmiljø giver vi mulighed for at lære nyt og lære af andre, og skabe rammerne for et fællesskab der også kan aktiveres efter forløbets afslutning.

Vores tilgang til læring
Vores tilgang til læring er baseret på, at læring sker i samspil og dialog med andre mennesker. Derfor lægger vi vægt på god og konstruktiv dialog igennem forløbet, blandt andet via 1-1 sparring hvor vi dykker ned i lige netop din udfordring. Vi er også glade for gruppediskussioner, da vi elsker at sætte forskellige erfaringer og perspektiver i spil.

Det praktiske
Forløbet er struktureret over 4 uger med en kombination af praktiske øvelser, interaktive videoer, refleksionsopgaver, online diskussioner og online sparring.

For at få det optimale ud af forløbet anbefales det at bruge mellem 2 og 4 timer ugentligt.

Vi designer forløb indenfor følgende emner: digitale marketing, innovation i hverdagen, hvordan indsamler du og bruger data i praksis, xxx og zzz

Dine undervisere
Mød dine undervisere, Dennis, Camilla og Thomas, de har arbejdet og undervist i turistbranchen i rigtig mange år og kan hjælpe jer videre
Dennis:
Underviser og turismenørd
Erfaring:
  • Insights & Data Director, First Coffee & Related, 2022 - nu Lektor,
  • Professionshøjskolen UCN, 2018-2022 Adjunkt,
  • Erhvervsakademi Dania, 2017-2018 Turismeudviklingskonsulent,
  • Ringkøbing-Skjern Kommune, 2016-2017
Uddannelse:
  • Cand.mag. i turisme, Aalborg Universitet, 2015
  • MA Tourism Management (semester), University of Westminster, 2014
Kompetencer:
  • 5 års undervisningserfaring
  • Undervist i en række forskellige fagområder, herunder turismesystemet, turisters adfærd og stakeholdere i turismebranchen
  • Har arbejdet indenfor og med turisme siden 2016
Thomas:
Facilitator og innovationsmand
Erfaring:
  • Experience Director og partner hos First Coffee, 2021 - nu
  • Head of Experience, Grundfos, 2022-2023
  • CCO & Head of Customer Experience, Norlys, 2017 - 2020
  • CCO / Kreativ chef & Head of UX, No Zebra, 2013-2017
Uddannelse:
  • Certificeret Experince Economy Expert, Minneapolis, 2018
  • Neoscience, Aarhus Universitet, 2008-2008
  • HD i forbrugeradfærd, Copenhagen Business School, 2003-2007
  • Bac., Layout and Design, 1996-2000
Kompetencer:
  • Facilitering af workshops, designsprint & idegenerering
  • Innovations-, koncept- og produktudvikling
  • Grafisk design og visuel kommunikation
  • Brandudvikling
  • Implementering og forankring af strategier
Camilla:
Impact og converterings ninja
Erfaring
  • Projektleder & digital rådgiver, First Coffee, 2021 - nu
  • Programmatic specialist, s360, 2020-2021
  • Search specialist, s360, 2017-2020
Uddannelse:
  • Cand it, Aarhus BSS, 2020
  • Designteknolog, TEKO, 2017
Kompetencer:
  • 7 års erfaring med digital marketing
  • Programmatic (display- & YouTube annoncering)
  • Paid social (Facebook & Instagram annoncering)
  • SEO og Search
  • Kampagneopsætning og -styring
  • Målgruppeanalyse
  • Kreativ og teknisk kampagneoptimering
  • Projektledels
    Se flere af vores cases