Overlevering og sparring til aktører 1:1
Værktøjskassen blev præsenteret og overleveret på et roadshow, hvor de involverede aktører blev besøgt 1:1 for at blive introduceret til de nye tilgængelige ressourcer i en snak, der tog udgangspunkt i hver enkelt aktørs situation og behov.
Landsdækkende PR gav annonceværdi for 2,5 mio.
Efter brandprocessen udformede vi en landsdækkende PR-strategi, som vi også fik lov at eksekvere på. Gennem tematiserede pressemeddelelser både til nationale og regionale medier samt presseture for magasiner og store dagblade fik Hærvejen medieomtale svarende til en samlet annonceværdi på over 2,5 mio. kr. hen over et halvt år.
Trænger dit brand til et løft?
Har du brug for et sæt friske øjne på dit samlede brand, din kernefortælling og/eller dit logo, så giver vi gerne en kop kaffe og et bud på, hvordan vi kan hjælpe dig med at fremstå endnu skarpere over for din målgruppe.