Ny kort tekst om tilblivelsen af et nyt brand ... fra indsigtsarbejde, kernefortælling, brand og brandexperince .... Ny kort tekst om tilblivelsen af et nyt brand ... fra indsigtsarbejde, koogjjomo kernefortælling, brand og brandexperince ....
Ny tekst .... En af de startups er Mapstory, hvis formål er at formidle ruter, gemte stier og oplevelser til alt fra kommuner og nationalparker til turister og lokale. Kort fortalt gør Mapstory nemlig fysiske ruter digitale ved bl.a. at integrere dem med Guide Danmark og Geo FA

I punktform hvad vi har udarbejder - Udarbejdelse af og indsamling:
- indsamling af data
- interviews
- Styrker
- Værdier
- Kernefortælling
- ny brand idensitet og brand experince
Visual communication
We're here to put a dent in the universe. Otherwise, why else even be here?
Visual communication takes place through pictures, graphs, and charts, as well as through signs, signals, and symbols. It may be used either independently or as an adjunct to other methods.
Each type of visual aid has pros and cons that must be evaluated to ensure it will be beneficial to the overall presentation. Before incorporating visual aids into speeches, the speaker should understand that if used incorrectly, the visual will not be an aid, but a distraction.
Nationale kunder vi arbejder på lige nu
Lige nu arbejder vi bl.a. for Destination Fyn, ESMARK, Destination Sønderjylland, Hotel Royal, Destination Limfjorden, Aarhus Internationale Sejlsportscenter og mange flere
Læs mere
Læs mere
Læs mere
Læs mere
Brug slideren herunder til at se, i tre overordnede steps, hvordan logoet har taget sin form.
Fra en rute med stiplede streger og markører, til et færdigt logo.
Vi husker former og farver bedre end ord
I designet af Mapstorys logo har vi tegnet en logotype for at kunne få det helt rigtige formsprog. Den runde, bløde form er valgt og designet efter, at den tager udgangspunkt i at forbinde mennesker med hinanden og de unikke oplevelser.
En skalerbar form
Logoet er tænkt skalerbart ind fra start, så det fungerer på flere niveauer, platforme og størrelser. Vi har derfor designet, hvordan det kan bruges i forskellige scenarier. Herved sikrer vi, at der er en genkendeligehed på tværs af brugen af logoet uanset om det er "Mapstory", "M" eller blot en prik (se billedet herunder).

M'et skal fx bruges på appen og som favicon til hjemmesiden.
Farveuniverset - de primære farver
Farveuniversets primære farver tager udgangspunkt i naturen og himlen, der omgiver os og de danske destinationer. Her er der specielt fundet inspiration i de grønne vidder og nuancer i det danske landskab.
Farveuniverset - de sekundære farver
De sekundære er kontrastfarver til de primære og farver der symboliserer liv, glæde, varme og sommer. Med dem får man følelsen af solskin, det blå sommerhav og den energi det giver en, når man står midt i det hele.
De runde former gentages i ikoner og grafiske elementer
De runde former fra formsproget er med i alle ikoner og grafiske elementer, hvor de er med til at underbygge kernefortællingen omkring brandet, nemlig det at forbinde mennesker med hinanden og unikke oplevelser.
Herunder kan I se glimt af Mapstorys designmanual
Billedstilen
Temaet for billedstilen er "verden set oppefra", hvor der er plads til drømme og store tanker. Det er eksemplificeret herunder, hvordan der skal være relaterbare mennesker på billederne, der guider og viser vejen. De billeder der bruges i kommunikationen skal passe ind i farveuniverset, så vi er tro mod brandet.
Hjemmesiden - slutresultatet
Slutresultatet af alle kreative ideer, tanker og logo, form, farver m.m. er hjemmesiden, hvor det hele bliver udfoldet. Her præsenteres brandet med dets logo, farver, de runde former der bl.a. ses i knapperne. Strukturen er designet til målgruppen, så det er nemt og overskueligt at komme i gang med Mapstory, få besvaret eventuelle spørgsmål og finde prisen.
Er du en startup?
Vi tilbyder både sparring og hjælp til viderudvikling af produkter og ideer for iværksættere. Hvis du har brug for hjælp, så tøv ikke med at kontakte os.
Om samarbejde siger Mads:
Se flere af vores cases