DEN GAMLE BY

Den Gamle By søger en samarbejdspartner, der bl.a. kan arbejde proaktivt med at synliggøre værdien der skabes i kommunikationsafdelingen.
I søger følgende i et nyt samarbejde
  • Arbejder som en del af teamet hos Den Gamle By og er proaktiv
  • Bidrager med specialistviden ift. kanalvalg, contentoptimering og kampagneeksekvering på digitale platforme
  • Bidrager med viden og indsigt fra turisme markedet
  • Tilbyder konkurrencedygtig pris ift. højprofilerede mediebureauer
  • Arbejder proaktivt med at synliggøre værdien der skabes i kommunikationsafdelingen
  • Kan hjælpe med at finde ekstern midler, som kan øge budgettet til investeringen i kommunikationsafdelingen

Det er alle punkter vi kan nikke genkende til. Vi har derfor udviklet et tilbyd til jer på et potentielt samarbejde. I finder vores tilbud herunder ved at følge linket "Se tilbud fra First Coffee".
Tanker omkring fremtiden:
Vi skal have sat "oplevelsen" på formel, når de udvalgte målgrupper besøger Brøndums Hotel. (læs gerne Thomas' indlæg fra service til oplevelse) En oplevelse, der varierer hen over årstiderne. Vi kan, i fællesskab med ledelsen hos Brøndums Hotel, se et stort uforløst potentiale i, at Brøndums Hotel indtager en "first mover" position i branchen og går all in på at skabe oplevelser, målrettet målgrupperne hen over forår, sommer, efterår og vinter. Det er en strategi, der vil bidrage til fremtidssikringen af brandet Brøndums Hotel og styrke den eksisterende "word of mouth"-effekt. På tværs af de nævnte målgrupper er "word of mouth" den største motivation til ændring af adfærd ift. valg af rejseinspiration, herunder overnatningsform (Travellyze, 2022). Dernæst kommer søgemaskinerne, online anbefalinger, Facebook/Instagram ol.
1. Storyboard
Med udgangspunkt i tankerne om at positionere Brøndums Hotel som destinationen der favner oplevelser på tværs af årstider, har vi udviklet et moodboard med en række tilhørende dogmer for billede stilen. I vores moodboard sætter vi retningen for værelserne, gang områderne, udeområdet samt mad og drikke. En retning som First Coffee nu bruger til at briefe udvalgte fotografer og efterfølgende fremsende et tilbud på én ud af 3-4 årlige fotosessioner.
2. Nye illustrationer
Mange eksisterende gæster kender Brøndums Hotel for facaden på hoteller og Brøndums Hotel har i dag et par varianter i håndtegnet stil, som ikke er tidssvarende. First Coffee har fået til opgave at give et bud på en ny retning for facadetegningen, som kan bruges på tværs af mailsignatur, brevparpir, website og menukortet og sandsynligvis indgå som et centralt element i den nye identitet.
Det siger andre om os