Kan I se min skærm?
Og nu hvor vi er ved det digitale, tror vi alle, at vi de seneste måneder til tider er blevet lidt gråhåret af dårlig internet og teknik, som bare ikke spiller. Derfor er det alfa omega, at det digitale understøtter oplevelsen, og ikke er en forhindring. Vi kender vel alle typen, der ikke kan få HDMI-kablet til at fungere og få PowerPoint præsentationen op på storskærmen.
Det skal bare virke. Så et helt simpelt råd fra Andreas er, at du skal have lynhurtig internet og nem præsentationsopkobling, der nemt understøtter skærmdeling og online præsentationer. Flere vil ultimativt komme til at arbejde hjemmefra fremover, så du kan ligeså godt få styr på det nu.
Andreas forklarer også, at mødebookere ofte er bange for, at noget går galt, at der er kø til toiletterne, at kaffen er forsinket eller at teknikken ikke duer. Det er alt sammen såkaldte
service touch points, der er med til at forme ens overordnede indtryk. Så derfor anbefaler Andreas altid, at man har en medarbejder klar til at hjælpe på dagen. Det er også god service at informere om, at I har medarbejderen stående klar til at hjælpe, så de ved, at der er tjek på det, inden de ankommer.
Andreas slutter af med at fortælle, at god service også ligger i personalet - at en god tjener godt kan redde en dårlig kok. For virkelig god service kan være en oplevelse i sig selv, men det er samtidigt en svær kunst at mestre. For Andreas er de vigtigste touch points, at der bliver taget godt imod gæsten ved ankomsten og sagt godt på gensyn, når de forlader stedet igen. Gør man mere her end gæsten forventer, er der altid plads til småfejl i tiden imellem. Det vigtigste er altid, at man dækker gæstens behov, og overgår det hvis muligt, så man ikke blot sælger lokaler, men derimod en rigtig god oplevelse.
Skal vi hjælpe dig med at skabe gode oplevelser for dine gæster? Send os en mail på
hello@firstcoffee.dk, så giver vi altid gerne en kop kaffe.
/First Coffee Teamet