Influencer-koncept for Skandinaviens største rejsemesse

First Coffee skal hjælpe MCH Messecenter Herning med et influencer-koncept ifm. rejsemessen Ferie for Alle, for at øge kendskabet til messen og udstillerne blandt en ny og bredere målgruppe.
MCH Messecenter Herning afholder hvert år Skandinaviens største feriemesse "Ferie for Alle", hvor rejselystne danskere kan samle ferieinspiration og møde både danske samt udenlandske destinationer og aktører blandt de 1000+ udstillere og 3500+ rejseeksperter. Her i 2023 gæstede 56.157 messen.
MCH Messecenter Herning har et ønske om at øge kendskabet til messen også blandt yngre målgrupper – med fokus på Jylland og Fyn.

Derfor har First Coffee udviklet et influencer-koncept i to dele.

Den ene del består af et ambassadør-samarbejde med en landskendt tv-profil, der skal være med til at skabe synlighed op til messen og samtidig deltager på messen med et par lærerige og underholdende indslag.

Anden del omfatter samarbejder med Jyllands-baserede influencere i målgruppen, der skal være med til at øge kendskabet til messen; og samtidig sætte fokus på messens udstillere.

Vi glæder os til at udrulle konceptet hen over de næste måneder, inden messen slår dørene op den 23. februar 2024.