Til kampagnen samarbejdede vi med de norske livsstils- og rejse-influencers Anne Marthe Widvey (36,3K følgere) og Andrea Sveinsdottir (56,1K følgere). Indholdet produceret under deres rejse viste både traditionelle aktiviteter i Genève som fondue og en chokolade-workshop samt vintage shopping, en tuk-tuk-tur i byen, et besøg på en vingård og andre kulinariske oplevelser - i overensstemmelse med markedstendenser i Norge. Indholdet fokuserede også på at vise, hvor let det er at rejse fra Oslo til Genève med en direkte flyvetur på 2,5 timer. I alt nåede influencernes indhold næsten 106.000 mennesker og resulterede i 21.000 engagementer. |
Paid social kampagnen var baseret på billeder produceret af influencerne under deres rejse. For at vise målgruppen hvor nemt de kan komme til Genève samarbejdede vi med flyselskabet Norwegian Airlines. På den måde blev målgruppen præsenteret for både inspiration til en storbyferie i Genève og en nem måde at booke fly til byen på. Norwegian designede en landingsside på deres hjemmeside med 10 efterårs- og vinteroplevelser i Genève og via paid social kampagnen drev vi trafik til siden. Kampagnen blev eksponeret over 1,5 mio. gange hos målgruppen og fik over 6.000 kliks. |
I samarbejde med Related håndterede vi hele kampagneprocessen; fra udvælgelse af influencers med det rette publikum, interesser og indholdstype, fee- og kontraktforhandlinger til dialog med partnere, tekstforfatning, overvågning af indholdet under turen samt håndtering af billedmaterialet efter turen. Vi håndterede også hele paid social kampagnen, herunder tekstforfatning og målgruppeafstemning samt styring og optimering af kampagnen. |