Experience Fredericia

Visuel identitet
Layout/magasinproduktion
SEO
Hjemmeside design (UI/UX)
Ny logo og visuel identitet til Experience Fredericia
Ud fra grundig research og interviews med destinationens ansatte og aktører, har vi designet Experience Fredericias logo og visuelle identitet. Formålet med det nye brand var at indkapsle Fredericia som MICE-destination og danne grundlag for alle fremtidige salgs- og kommunikationsaktiviteter for den relativt nye organisation.
213 downloads af magasinet
Tilføjelse af 6
nye aktører
+7500 online besøgende
Hjemmeside og Magasinproduktion
Identiteten blev foldet ud
Vi designede hjemmesiden og den nye visuelle identitet blev udfoldet her. Hjemmesiden blev designet sammen med et online magasin, der indkapslede Fredericia som erhvervsturismedestination og formidlede alle destinationens styrker og muligheder.
Kulturen
Naturen
Sammenhængskraft
Omfavnende
Primær farver
Sekundære farver
Om samarbejdet siger Malou:
Se flere af vores cases