Ny logo og visuel identitet til Experience Fredericia
Ud fra grundig research og interviews med destinationens ansatte og aktører, har vi designet Experience Fredericias logo og visuelle identitet. Formålet med det nye brand var at indkapsle Fredericia som MICE-destination og danne grundlag for alle fremtidige salgs- og kommunikationsaktiviteter for den relativt nye organisation.
213 downloads af magasinet
Tilføjelse af 6 nye aktører
+7500 online besøgende
Hjemmeside og Magasinproduktion
Identiteten blev foldet ud
Vi designede hjemmesiden og den nye visuelle identitet blev udfoldet her. Hjemmesiden blev designet sammen med et online magasin, der indkapslede Fredericia som erhvervsturismedestination og formidlede alle destinationens styrker og muligheder.
Kulturen
Naturen
Sammenhængskraft
Omfavnende
Primær farver
Sekundære farver
Om samarbejdet siger Malou:
"Det lykkedes at få skabt en brandstory, der ikke bare synliggør vores DNA, men også har fået enormt positiv feedback fra både kommuner og erhverv. […] Aktørerne har kunnet se sig selv i det brandingoplæg."
Malou Trabjerg
Medie- og Eventmanager
Dennis Østergaard Founding Partner & Senior advisor
Book et kaffemøde og hør mere om dette projekt og hvordan vi kan hjælpe dig