Nyt brand og visuel identitet indkapsler Experience Fredericia som MICE destination

Services
  • Kvantitativ dataindsamling
  • Research og dataindsamling om MICE-branchen
  • Visuel brandidentit
  • Kernefortælling
  • Hjemmeside- og magasindesign
213 downloads af magasinet
Tilføjelse af 6 nye aktører
+7500 online besøgende
Lanceringen af Experience Fredericias nye identitet, hjemmeside og online magasin har indtil videre medført:

Formål, løsning & resultater

Formål:
Det nye brand skulle indkapsle Fredericia som MICE-destination og danne grundlag for alle fremtidige salgs- og kommunikationsaktiviteter for den relativt nye organisation.
Løsning:
Det er vigtigt at hele destinationen kunne se sig selv i det nye brand, derfor indledte vi arbejdet med en researchproces, der involverede både research og dataindsamling om MICE, interviews med destinationens ansatte og lokale aktører på destinationen.
Resultater:
Strategien for Experience Fredericias nye identitet og brand var på plads og kunne nu designes og udfoldes visuelt i form af logo, font, farver, form, billedstil m.m., såvel som eksempler på grafisk og digitalt design. Hjemmesiden blev designet sammen med et online magasin, der indkapslede Fredericia som erhvervsturismedestination og formidlede alle destinationens styrker og muligheder.
Kulturen
Naturen
Sammenhængskraft
Omfavnende
Primær farver
Sekundære farver
Om samarbejdet siger Malou:
Se flere af vores cases