Marketingkampagner med norske turoperatører og online rejsebureauer Lige nu arbejder Related både på at række ud til eksisterende og nye turoperatører. Related har indgået to samarbejder med henholdsvis en turoperatør og et online rejsebureau som via forskellige marketingaktiviteter skal øge deres volumen til Estland. I det kommende år, har de planer om yderligere 4 samarbejder.
B2B aktiviteter Related har gennem den seneste tid afholdt en række aktiviteter målrettet den Norske trade herunder fam trips, hvor de har sendt norske rejseagenter og Product Managers til Estland for at opleve destinationen. De har også inviteret til intime middage for at styrke relationen til store som små norske rejsebureauer og derudover har de deltaget i relevante messer og workshops.
Digitale marketingaktiviteter i Norge Vi hos First Coffee står for al digital marketing og kørte i september-oktober 2022 en display- og paid social kampagne med målet om at øge trafikken til Finn.no, der sælger flybilletter til Tallinn. Vores arbejde indebar alt fra design af bannerne til opsætning og optimering af kampagnerne.
Kampagnerne var målrettet norske par 30+, hvor vi slog på tre USP'er omkring destinationen:
- Gourmet (Estland fik i 2022 flere Michelin-stjerner som det eneste baltiske land),
- Kultur (Estland har en spændende kultur og historie)
- Spaoplevelser og luksus (Estland har et godt og prisvenligt spa- og welnessprodukt)
Derudover slog vi på, at der blot er 1,5 time fra Oslo til Tallinn.
Kampagnerne på tværs af display- og paid social generede tilsammen mere end
2,5 mio. eksponeringer, et
reach på mere end 586.000 og mere end
38.500 kliks indtil Finn.no.