Drømmen om ferie på Fyn vækster med 8000 nye potentielle gæster

Vil du også have over 8.000 danskere til at drømme om at holde ferie i din destination? Så skal du pudse læsebrillen og se med her, hvor vi fortæller om, hvordan vi har skabt disse resultater for VisitFyn.
Vi kender det alle sammen - vi ankommer til et skønt sommerhus, som er vores ugen ud, og som nu skal være samlingspunktet for hele familiens ferie. Men hvad skal man lave? Hvad er værd at se? Hvad er der af unikke oplevelser?

Til at hjælpe dine gæster med at besvare disse spørgsmål, har vi udviklet "Bland-selv", som er et koncept, hvor danskerne får muligheden for at designe deres egen drømmeferie, og så kan de endda vinde den!

Behovet for unikke oplevelser har aldrig været mere efterspurgt og samtidig sværere at finde.
Ovenstående billeder: ©Daniel-Villadsen og ©Niclas Jessen
Lige nu kører vi en kampagne for VisitFyn, hvori konceptet indgår. Vi designede en VisitFyn-tilpasset landing page. Her gennemgår brugeren et flow, hvor forskellige valg skal tages i opbygningen af brugerens helt egen drømmeferie på Fyn. Først indtaster brugeren hvor mange personer, der skal med på rejsen, og om de helst vil på storbyferie i Odense eller besøge de kystnære købstæder og den fynske natur. Dette efterfølges af valget af hvilket hotel de gerne vil bo på – her bliver brugeren præsenteret for de mange overnatningsmuligheder, man finder på destinationen, afhængigt af om man valgte storbyferie eller kyst- og naturferien. Og det sammen med forskellige aktiviteter, som ligeledes præsenteres for brugeren tilpasset de valg, der tidligere er taget i flowet.
Alle valg samles og præsenteres som brugerens helt unikke drømmerejse til Fyn. Brugeren kan herefter tilmelde drømmerejsen i en konkurrence, hvor en heldig vinder hele rejsen med den valgte overnatning og aktiviteter!

Hele formålet med kampagnen er at styrke kendskabet til Fyns mange forskellige muligheder, samt positionere Fyn som et alsidigt og spændende sted at holde ferie. Fyn er nemlig meget mere end gode, gamle H.C. Andersen og smukke Egeskov slot.

Kampagnen er stadig aktuel, så du kan nå at deltage og selv blive den heldige vinder, der udtrækkes 4. oktober 2021.
Vi venter derfor lidt med at løfte sløret for hvor mange e-mail sign-ups, kampagnen har genereret. Dog kan vi fortælle, at 8.000 allerede har gennemført flowet, hvilket må siges at være vellykkedes.

Skal vi få danskerne til at drømme sig til din destination? Så giver vi gerne et bud på hvordan konceptet kan tilpasses lige netop din destination!
Se andre nyheder