For Fredericia er nemlig en stærk spiller på MICE-markedet med sin centrale placering midt i Danmark og de mange fleksible muligheder; uanset om man er 20 eller +200 til mødet eller konferencen.
Efter vi tidligere i år hjalp Experience Fredericia med at udforme en ny visuel identitet samt ny
hjemmeside, samarbejder vi nu om et nyt projekt med fokus på branding og lead-generering.
Projektets første fase er at indsamle indsigt om konkurrenter, kanaler samt trends og tendenser i MICE-branchen i ind- og udland. Indsigten skal præsenteres for styregruppen og bruges i en videre fælles brainstorm om målgrupper.
Dernæst tager vi arbejdshandskerne på, beriget med ny indsigt, og påbegynder vores testfase med forskellige kreativer, videoer, budskaber og kanaler i annonceringen.
Vores nye erfaringer og performance fra testfasen skal ligge til grund for den videre strategi, KPI'er og aktivitetsplan for positionering af Fredericia som MICE-destination.
Vi glæder os til at komme i gang!