Snakker I samme sprog på tværs af destinationen – og arbejder I i samme retning?
Læs mere her
Brøndums Hotel
Kvalitativ dataindsamling
Visuel identitet
SEO
Tekstforfatning
Foto & video
Hjemmeside design (UI/UX)
Ny hjemmeside og visuel identitet til historiske Brøndums Hotel i Skagen
I vores samarbejde med Brøndums Hotel har vi analyseret deres hjemmeside ud fra både et bruger- og teknisk performance -perspektiv. Analysen viste, at der var et behov for at optimere UX/UI, SEO, flere visuelle elementer og der skulle udfoldes et andet og mere nutidigt contentunivers. Derudover skal hjemmesiden være mere salgsorienteret og det skal være nemt at booke både restaurant og overnatning. Slutteligt skal hjemmesiden tale mere til både den eksisterende målgruppe og en yngre målgruppe; både nationalt og internationalt.
- Kvalitativ dataindsamling - Visuel identitet - SEO - Tekstforfatning - Foto & Video - Hjemmeside opbygning og design (UI/UX)
Ny visuel identitet til hjemmesiden
Efter flere besøg på Brøndums Hotel har vi en god ide om den stemning og farvevalg der hersker nu, holdt op imod den retning Direktør Emil Hauge ønsker at tage hotellet. Historiens vingesus og fremtidens drømme er derfor blevet sammenfattet i fælles farver, form og font i en designmanual, der udrulles på det nye site.
Foto & video
Video- & fotoshoot til hjemmesiden
Rigtig mange mennesker kender Brøndums Hotel, men for dem der ikke gør, ønskede vi at vise mere af hotellet og hvad man kan forvente som gæst der.
Vi har derfor haft et shoot på Brøndums, hvor der både er blevet filmet og taget billeder. Begge dele er planlagt ud fra fokuspunkter fra indsigtsfasen, læs mere om den her, som bl.a. ønsket om at kommunikere det gode håndværk, Skagens smukke lys og hotellets historie.
Foto & video
Fotoshoot med juletema
I forbindelse med eksekveringen af identitetsstrategien med Brøndums Hotel, har vi været forbi og taget billeder til en lille jule-fortælling, som sætter fokus på Brøndum Hotels værdier.
Hotellets unikke historie og kultur har været med til at skabe rammerne for julen på Brøndums Hotel. Hotellet udstråler en hyggelig atmosfære af klassisk jul, som er fuld af sjæl og personlighed.
Formål, løsning & resultater
Formål
Vores indledende analyse viste, at den nye hjemmeside skal have bedre UI/UX, SEO, et nyt contentunivers, være mere salgsorienteret og tale til en yngre målgruppe.
Løsning
Baseret på vores indledende indsigts- og analysearbejde, flere besøg på hotellet og samtaler med nøglepersoner udarbejdede vi en klar strategi for hotellet nye identitet og hjemmeside.
Resultater
Den nye visuelle identitet og designmanual udfoldet på den nydesignet hjemmeside, der desuden er beriget med SEO, nye videoer- og billeder samt et nyt tekstunivers.