Vores tilgang bygger på empati, menneskelig indsigt, data & kaffe

Vores proces og analysearbejde sikrer, at vi løser problemer, skaber oplevelser for dine gæster og sikrer din forretning - effektivt.
Vi løser udfordringer og skaber oplevelser, koncepter og produkter til rigtige mennesker som dig og mig! Vores proces er derfor ikke lineær, men en iterativ innovations- og driftsproces, der bygger og tester den helt rigtige løsning til dig.
Lyder det dyrt og tidskrævende? Bare rolig, det er det ikke.
Vores innovations- og driftsproces er med til at sikre, at I kommer hurtigt og godt i mål
  • Innovation: Sådan sikrer vi en høj relevans
    Vi bruger vores indsigt til at skabe produkter, koncepter, oplevelser og services, der kan gøre en forskel for branchen.

    Sådan indsamler vi viden:
    • Globale netværk & advisory boards
    • Nordens største turisme analyse
    • Besøger de største messer i verden (WTM, ATM, NTM, ITB Berlin, m.fl.)
    • Daglig kontakt med branchen: flyselskaber, rejsebureauer, hoteller, organisationer m.fl.
    • Teamet har mere end 500 årlige rejsedage sammenlagt
    • Vi har nogle af verdens førende turisme brands som kunder

    Hvad bruger vi vores viden til?
    Al den viden vi indsamler hver eneste dag, bruger vi når vi skal løse vores kunders problemer og udfordringer. Store som små. Eller når vi i samarbejde med dem udvikler et nyt koncept, produkt, skaber en oplevelse eller noget helt fjerde.

    Viden skal deles og vi deler det gerne med dig.




  • Drift: Måden vi arbejder med dig på
    Vi indsamler indsigt og kortlægger din forretning. Denne viden perspektiverer vi til det, vi allerede ved om branchen, inden vi ideudvikler, designer og skaber en løsning til dig.

    Indsigt og empati
    Vi indsamler kvalitative og kvantitative data igennem fokusgrupper, spørgeskemaer, workshops og egne analyser af branchen og markedstrends.

    Kortlægning
    Herefter kortlægger vi dine udfordringer og oversætter dem til konkrete løsningsforslag. Vi tager udgangspunkt i indsigt og data om bl.a. rejseadfærd, kundebehov, adfærdsmønstre og brugerrejser.

    Ideudvikling og konceptualisering
    Med udgangspunkt i de indsamlede indsigter og løsningsforslag påbegynder vi vores ideudvikling og konceptualisering. Vi brainstormer på, hvordan vi kan skabe den fedeste løsning til lige netop dig og din virksomhed. Det er vigtigt for os, at løsningen virker og bliver brugt i den virkelige verden.

    Design & prototyping
    Herefter designer vi en løsning til dig. Det kan være en kommunikationsstrategi, en ny hjemmeside eller noget helt tredje. Vi lytter, observerer og tilpasser løbende konceptet. Sådan sikrer vi, at ideen faktisk matcher brugerne og deres hverdag.

    Test & validering
    Vi tester for at blive klogere og ramme plet hos dine kunder. Vi ender derfor jævnligt med to løsninger, der bliver testet op mod hinanden, indtil vi ved, hvilken en der performer bedst. Den går vi videre med, finpudser og dokumentere effekten løbende. Vi sørger for, at du hele tiden ved, hvordan din løsning performer.


Vi har været i branchen i mere end 10 år og står klar til at hjælpe dig i mål med store som små opgaver inden for vores 4. serviceområder:
Vi indsamler indsigt
  • Brugertest
  • Dataanalyse
  • Neuromarketing
  • Fokusgrupper
Vi innoverer
  • Produktudvikling
  • Brandudvikling
  • Oplevelsesdesign
  • Innovations facilitering
Vi kommunikerer
  • Markedsføring & branding
  • Kampagneudvikling
  • Website udvikling
  • UX & design
Vi konverterer
  • Konverteringskampagner
  • KPI-opsætning
  • Bruger optimering
  • Hygiejnetjeks
Udforsk lidt af vores arbejde med turisme...
Vores kære kunder